pondělí 6. června 2016

Tipy na cvičení

Jak cvičím? :) 
Ahoj,vítám vás  u dnešního článku a dneska tu budou tipy co třeba cvičit + co cvičím já ;) 

Většinou cvičím podle videí na youtube, takže tu budete mít odkazy na mé oblíbené cvičení ;) 

Moje nejoblíbenější youtuberka, podle které cvičím je Blogilates:
Podle ní většinou cvičím tohle video, což je cvičení na zadek a myslím, že i trochu na stehna, zadek vážně cítíte ze začátku je to těžké, ale po čase co to vynecháte vám to začne chybět ;)


Dále nasledují cviky na břicho a to cvičím podle tohoto videa ;) 
 Pokaždé po tomhle cvičení cítím břicho a to neskutečně, sice jen chvíli, ale za to dost. Ale je to moje hodně oblíbené cvičení :)


Potom už třeba necvičím vůbec, nebo si pustím ještě nějaké video, ale to už jen tak podle chuti.

Tady vám přidám ještě jedno mé oblíbené video na cvičení na břicho, ale to první cvičím  častěji ;)


A na závěr můj oblíbené a velice učinné cviky na zadek, stehna, no prostě nohy jsou squats, je to velmi podobné dřepům, ale nezatěžuje to tolik kolena, jsem jich schopná klidně udělat  přes 50 ;)




Také je určitě znáte z videí na youtube.
Ještě mě napadlo jedno video, které je právě o squats a je to vážně pořádná zabíjárna na nohy.
Tak tady máte ještě odkaz :


Určitě si zkuste nějaké cvičení od Blogilates, já ji mám vážně ráda a její cvičící videa mě vážně baví, doufám, že se vám můj článek líbil, popřípadě mi napište komentář co třeba cvičíte vy. ;) 
Bye guys!

Žádné komentáře:

Okomentovat